29
декабрь
2023
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімінің«Темірбек Қожакеев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бос орындарға конкурс жариялайды.
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданының білім бөлімінің«Темірбек Қожакеев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі бос орындарға конкурс жариялайды.
1.Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданы білім бөлімінің Темірбек Қожакеев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы» КММ мемлекеттік мекемесі көркем еңбек пәнінің мұғалімі уақытша (24 сағат) бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды.
Мекеменің мекен-жайы: Меркі ауылы, Т.Бокин көшесі № 20 үй.
Анықтама, байланыс номері: 872 632 4-55-13
Электрондық пошта: Zmbmerkeg39yandex.kz.
2. Лауазымдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
Пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
Журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік
нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана
отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік,
педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
Ата-аналарға кеңес береді;
Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының , Қазақстан Конституциясы Республикасының "Білім
туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы
", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік
медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім
берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың
бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
Оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
Педагогика мен психология;
Пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
Педагогикалық этиканың нормалары;
Медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
Құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
Еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
3. Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі
педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық
білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап
қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат;
Еңбек ақы штаттық кестеге сәйкес 380 928 мың теңге (үш жүз сексен мың тоғыз жүз жиырма сегіз теңге)
Жұмыс уақытының мөлшерлі ұзақтылығы сабақ кестесіне сәйкес.
4. Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде 29.12.2023 жылдан- 10.01.2024 жыл аралығында жүргізіледі. Құжаттарды қабылдау мектеп базасында жұмыс күндері сағат 9.00- 13.00, 14. 00-18.00-ге дейін қабылданады.
5. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды
1) осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8)наркологиялық ұйымнан анықтама;
9)сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10)техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
11) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
12) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.
6. Уақытша бос лауазымға конкурс өткізу кезінде педагогтің уақытша бос лауазымының мерзімі 1.08.2024 жылға дейін
1.Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы Меркі ауданы білім бөлімінің Темірбек Қожакеев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы» КММ мемлекеттік мекемесі көркем еңбек пәнінің мұғалімі уақытша (24 сағат) бос лауазымына орналасуға конкурс жариялайды.
Мекеменің мекен-жайы: Меркі ауылы, Т.Бокин көшесі № 20 үй.
Анықтама, байланыс номері: 872 632 4-55-13
Электрондық пошта: Zmbmerkeg39yandex.kz.
2. Лауазымдық міндеттері:
Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқытуды және тәрбиелеуді жүзеге асырады;
Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
Білім алушыда педагогқа құрметпен қарауға тәрбиелейді, педагогтың аты мен әкесінің аты бойынша сыпайы қарым-қатынас немесе "учитель/мұғалім" тікелей қарым-қатынас арқылы қарым-қатынастың іскерлік стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;
Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын қолданады;
Пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, бөлім үшін жиынтық бағалау және тоқсан үшін жиынтық бағалау үшін тапсырмалар жасайды;
бөлім бойынша жиынтық бағалауды және тоқсан бойынша жиынтық бағалауды өткізу қорытындысы бойынша талдау жүргізеді;
Журналдарды (қағаз немесе электрондық)толтырады;
Оқу үрдісінде заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;
Оқу процесінде қарапайым бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың қосымшаларын пайдаланады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, Жүйелік-қызметтік, пәндік
нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;
Оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспарына және оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтарын және бейімділіктерін зерделейді;
Инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
Арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамудағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмысты жүзеге асырады;
Интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана
отырып, қашықтықтан оқыту режимінде сабақтар ұйымдастырады;
Әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік,
педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;
Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
Ата-аналарға кеңес береді;
Кәсіби құзыреттілікті арттырады;
Еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;
Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
Ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын бойына сіңіреді.
Білуге тиіс:
Қазақстан Республикасының , Қазақстан Конституциясы Республикасының "Білім
туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы
", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік
медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдары, білім
берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты және білім беруді дамытудың
бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
Оқу пәнінің мазмұны, оқу-тәрбие процесі, оқыту және бағалау әдістемесі;
Педагогика мен психология;
Пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
Педагогикалық этиканың нормалары;
Медиация техникасы және қақтығыстарды шешу мүмкіндігі;
Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
Құқық негіздері және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру;
Еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.
3. Біліктілікке қойылатын талаптар:
тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі
педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі педагогикалық
білім немесе тиісті бейін бойынша өзге де кәсіптік білім немесе жұмыс стажына талап
қоймастан, педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат;
Еңбек ақы штаттық кестеге сәйкес 380 928 мың теңге (үш жүз сексен мың тоғыз жүз жиырма сегіз теңге)
Жұмыс уақытының мөлшерлі ұзақтылығы сабақ кестесіне сәйкес.
4. Конкурсқа қатысуға құжаттарды қабылдау конкурс өткізу туралы хабарландыру жарияланған соңғы күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде 29.12.2023 жылдан- 10.01.2024 жыл аралығында жүргізіледі. Құжаттарды қабылдау мектеп базасында жұмыс күндері сағат 9.00- 13.00, 14. 00-18.00-ге дейін қабылданады.
5. Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды
1) осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8)наркологиялық ұйымнан анықтама;
9)сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10)техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарында арнайы пәндер бойынша педагогтер және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарына педагогикалық қызметке кіріскен, тиісті мамандық немесе бейін бойынша өндірісте кемінде 2 жыл жұмыс өтілі бар педагогтер сертификаттаудан өтуден босатылады.
11) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.
12) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.
6. Уақытша бос лауазымға конкурс өткізу кезінде педагогтің уақытша бос лауазымының мерзімі 1.08.2024 жылға дейін