"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы » СШГ №39 имени Темирбека Кожакеева
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Меркі ауданының білім бөлімінің
"Темірбек қожакеев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72632) 4-55-13
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы
03
январь
2024

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы


Қазақстан Республикасы
 Білім және ғылым министрінің
 2020 жылғы 27 мамырдағы
 № 223 бұйрығына
 3-қосымша

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы (бұдан әрі – Қағида)

1. Жалпы ережелер

      1. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы (бұдан әрі – Қағида) "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңының (бұдан әрі – Заң) 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және оны қалыпастыру тәртібін анықтайды.

      2. Осы қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты – мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі.

      3. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін жеке тұлға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетілетін қызметті берушіге көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы немесе "электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы www.egov.kz (бұдан әрі – портал) осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес құжаттар топтамасын ұсынады.

      Құжаттар топтамасын көрсетілген қызметті беруші кеңсесі арқылы көрсетілген кезде көрсетілетін қызметті беруші өтініш пен құжаттар топтамасын қабылдайды, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді. Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат (еркін нысанда) береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша жібереді.

      5. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүгінген кезде www.egov.kz көрсетілетін қызметті алушы "Білім беру" бөлімінде электрондық мемлекеттік қызметті таңдауды, электрондық сұрау салу жолдарын толтыруды және құжаттар топтамасын бекітуді жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызметті беруші екі жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуын өңдеуді (тексеруді, тіркеуді) жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті алушының порталдағы "жеке кабинетіне" осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес құжаттарды қабылдау туралы хабарламаны жолдайды немесе электрондық құжат нысанында осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды дайындап порталдағы "жеке кабинетіне" жолдайды.

      Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.

      6. Көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің басшысы оқыту сыныбын, тілін анықтау үшін қарайды. Басшы құжаттарды қарағаннан кейін баланы үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін мамандарға береді.

      7. Көрсетілетін қызметті беруші үйде жеке тегін оқуға қабылдау туралы бұйрықты қалыптастырады.

      8. Заңының 5-бабының 2-тармағының 11) тармақшасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету сатысы туралы мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингісінің ақпараттық жүйесіне енгізуді қамтамасыз етеді.

3. Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органдарына көрсетілетін мемлекеттік қызметті берушінің және (немесе) оның мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      9. Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға берілуі мүмкін.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 25-бабының 2-тармағына сәйкес тікелей мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсететін көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқылы.


"Бастауыш, негізгі орта, жалпы
 орта білім беру ұйымдарына
 денсаулығына байланысты ұзақ
 уақыт бойы бара алмайтын
 балаларды үйде жеке тегін
 оқытуды ұйымдастыру үшін
 құжаттар қабылдау"
 мемлекеттік көрсетілетін
 қызмет қағидасына
 1-қосымша


"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметі стандарты

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары

2

Мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қолжеткізуарналары)

- "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары;
 - "электронды үкіметтің" веб-порталы: www.egov.kz;

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Қызмет көрсету мерзімі – 2 жұмыс күні;
 Құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 ( он бес) минуттан аспайды.
 Көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 ( он бес) минуттан аспайды.

4

Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны

Электрондық (ішінара автоматтандырылған)
 Қағаз түрінде

5

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі:
 1) құжаттарды қабылдау туралы қолхат (еркін нысанда);
 2) үйде жеке тегін оқыту туралы бұйрық.
 Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде ұсынылады.
 Порталда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" жолданады және сақталады.

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға тегін көрсетіледі.

7

Жұмыс кестесі

Қызмет беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
 Өтініш қабылдау және нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін атқарылады.
 Алдын ала жазылу және жеделдетілген қызмет көрсету көзделмеген.
 Портал – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған жағдайда Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына және "Қазақстан Республикасындағы мерекелер туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 13 желтоқсандағы заңының 
5-бабына сәйкес өтініштер қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
 Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
 1) көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсы;
 2) www.egov.kz.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
 1) өтініш (еркін нысанда);
 2) үйде оқыту бойынша ұсынымдармен коса дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы.
 Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
 1) өтініш (еркін нысанда);
 2) үйде оқыту бойынша ұсынымдармен коса дәрігерлік-консультациялық комиссияның қорытындысы.
 Көрсетілетін қызметті алушылардан ақпараттық жүйелерден алуға болатын құжаттарды талап етуге жол берілмейді.
 Көрсетілген қызметті беруші мемлекеттік қызметтерді көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпиялардың қатарына кіретін мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметтерді алушының келісімін, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, алады.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер

Көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық емес тізбесін және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда, көрсетілетін қызметті беруші өтініштерді қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидаларының 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы хабарлама береді.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінд еэлектрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және жағдайы туралы ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігіне ие.
 Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша ақпараттық қызметінің байланыс телефондары Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсында "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде орналастырылған. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша Бірыңғай байланыс орталығы: 8-800-080-7777, 1414.
 Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда Мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуғамүмкіндігі бар.
 Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қолжеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ "1414", 8-800-080-7777 бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.
 Порталдағы "жеке кабинеттен" ұсынылған мәліметтер сұратылып отырған тұлғаның келісімі болған жағдайда, сондай-ақ порталдағы хабарламаға жауап ретінде бір реттік парольді беру жолымен немесе қысқа мәтіндік хабарламаны жіберу жолымен субъектінің порталда тіркелген ұялы байланыстың абоненттік нөмірі арқылы үшінші тұлғалардың электрондық сұрау салуы.

Жүктеу












Бастауыш, негізгі орта, жалпы
 орта білім беру ұйымдарына
 денсаулығына байланысты ұзақ
 уақыт бойы бара алмайтын
 балаларды үйде жеке тегін
 оқытуды ұйымдастыру үшін
 құжаттар қабылдау"
 мемлекеттік көрсетілетін
 қызмет қағидасына
 2-қосымша


Нысаны

      (Тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

      немесе ұйымның атауы

      көрсетілетін қызметті алушы) ________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

___________________________________________________________________________ [МО атауы]

Бас тарту туралы ХАБАРЛАМА

      Құрметті: [Оқушының аты-жөні]

      [Білім беру ұйымының атауы], [сынып, оқу тілі] оқуға қабылдау үшін құжаттар ҚАБЫЛДАНБАЙДЫ.

      Себебі_______________________________________________________________

      Түсіндіру үшін қабылдау коммисиясына [білім беру ұйымының атауы] хабарласуларыңызды сұраймыз

      Мекенжай____________________












"Бастауыш, негізгі орта, жалпы
 орта білім беру ұйымдарына
 денсаулығына байланысты ұзақ
 уақыт бойы бара алмайтын
 балаларды үйде жеке тегін
 оқытуды ұйымдастыру үшін
 құжаттар қабылдау"
 мемлекеттік көрсетілетін
 қызмет қағидасына
 3-қосымша

________________________________________________________________________ [МО атауы]

Құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау туралы хабарлама

      [білім беру ұйымының атауы]

      Құрметті: [Оқушының аты-жөні]

      Құжаттар [білім беру ұйымының атауы] қабылданды. Сіз [күні] № [бұйрық нөмірі] бұйрығына сәйкес [сынып, әдебиет, оқу тілі] қабылдандыңыз.

      Сізден [мектеп атауы] баруыңызды сұраймыз_____________________



     Мекенжай____________________



                                                          










Приложение 3 к приказу
 Министра образования и науки
 Республики Казахстан
 от 27 мая 2020 года № 223

Правила оказания государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее – Правила)

1. Общие положения

 1. Настоящие Правила оказания государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 1)статьи 10Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" (далее – Закон) и определяют порядок ее предоставления.

 2. В настоящих Правилах используется следующее понятие:

 1) проактивная услуга - государственная услуга, оказываемая без заявления услугополучателя по инициативе услугодателя.

 Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа и.о. Министра просвещения РК от 17.11.2022№ 462(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

 3. Государственная услуга "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями начального, основного среднего, общего среднего образования (далее – услугодатель).

2. Порядок оказания государственной услуги

 4. Для получения государственной услуги физическое лицо (далее - услугополучатель) обращается в канцелярию услугодателя и/или через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz.

 Основные требования к оказанию государственной услуги, включающие характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания услуги, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги приведен в Перечне основных требований к оказанию государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования" согласноприложению 1к настоящим Правилам.

 При предоставлении пакета документов через канцелярию услугодателя услугодатель принимает заявление и пакет документов и передает документы услугополучателя руководителю услугодателя. Сотрудником канцелярии услугодателя выдается расписка о приеме документов (в произвольной форме) услугополучателю.

 При предоставлении услугополучателем неполного пакета документов и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления по форме согласноприложению 2к настоящим Правилам.

 Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа и.о. Министра просвещения РК от 17.11.2022№ 462(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

 5. При обращении через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz услугополучательь осуществляет выбор электронной государственной услуги в разделе "Образование", заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов.

 Услугодатель в течении двух рабочих дней осуществляет обработку (проверку, регистрацию) электронного запроса услугополучателя и направляет в "личный кабинет" услугополучателя на портале уведомление о приеме документов согласноприложению 3к настоящим Правилам либо готовит мотивированный ответ о дальнейшем рассмотрении заявления по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам и направляет в "личный кабинет" портала.

 Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается.

 6.Документы услугополучателя рассматриваются руководителем услугодателя для определения класса, языка обучения. Руководитель после рассмотрения передает документы специалистам для организации индивидуального бесплатного обучения на дому ребенка.

 7. Услугодатель формирует приказ о зачислении на индивидуальное бесплатное обучение на дому.

 7-1. Государственная услуга по приему документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования может оказываться проактивным способом, по инициативе услугодателя посредством информационных систем государственных органов при регистрации телефонного номера абонентского устройства сотовой связи услугополучателя на веб-портале "электронного правительства" www.egov.kz и включать в себя:

 1) отправку автоматических уведомлений услугополучателю с запросом на оказание государственной услуги по приему документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования;

 2) получение согласия услугополучателя на оказание проактивной услуги, а также иных необходимых сведений от услугополучателя, в том числе ограниченного доступа, посредством абонентского устройства сотовой связи услугополучателя.

 Срок ожидания ответа от услугополучателя составляет двадцать четыре часа с момента получения запроса.

 Сноска. Правила дополнены пунктом 7-1 в соответствии с приказом и.о. Министра просвещения РК от 17.11.2022№ 462(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

 8. Услугодатель обеспечивает внесение сведений о стадии оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в порядке согласно подпункту 11)пункта 2статьи 5 Закона.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя в местные исполнительные органы, города республиканского значения и столицы, района (города областного значения), и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг

 9. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес центрального государственного органа, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения, акима района в городе, города районного значения, поселка, села, сельского округа, услугодателя, Государственной корпорации, непосредственно оказывающих государственные услуги, подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

 Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

 В случае продления срока рассмотрения жалобы должностное лицо, наделенное полномочиями по рассмотрению жалоб, в течение трех рабочих дней с момента продления срока рассмотрения жалобы сообщает в письменной форме (при подаче жалобы на бумажном носителе) или электронной форме (при подаче жалобы в электронном виде) услугополучателю, подавшему жалобу, о продлении срока рассмотрения жалобы с указанием причин продления.

 Жалоба на решение, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг может быть подана в административный орган, должностному лицу, чьи административный акт, административное действие (бездействие) обжалуются.

 Административный орган, должностное лицо, чьи административный акт, административное действие (бездействие) обжалуются, не позднее трех рабочих дней со дня поступления жалобы направляют ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу.

 При этом административный орган, должностное лицо, чьи административный акт, административное действие (бездействие) обжалуются, вправе не направлять жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение трех рабочих дней примет благоприятный административный акт, совершит административное действие, полностью удовлетворяющие требования, указанные в жалобе.

 Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа и.о. Министра просвещения РК от 17.11.2022№ 462(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 
 

 10. В случаях несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель вправе обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.















Приложение 1 к Правилам
 оказания государственной
 услуги "Прием документов для
 организации индивидуального
 бесплатного обучения на дому
 детей, которые по состоянию
 здоровья в течение длительного
 времени не могут посещать
 организации начального,
 основного среднего,
 общего среднего образования"

 Сноска. Приложение 1 - в редакции приказа и.о. Министра просвещения РК от 17.11.2022№ 462(вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

"Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Прием документов для организации индивидуального бесплатного обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение длительного времени не могут посещать организации начального, основного среднего, общего среднего образования"

1

Наименование услугодателя

Организации начального, основного среднего и общего среднего образования

2

Способы предоставления государственной услуги (каналы доступа)

- Организации начального, основного среднего и общего среднего образования;
 - веб-портал "электронного правительства": 
www.egov.kz;
 - абонентское устройство сотовой связи зарегистрированного на 
www.egov.kz.

3

Срок оказания государственной услуги

Срок оказания - 2 рабочих дней.
 При обращении по инициативе услугодателя в проактивной форме срок оказания государственной услуги в течение 2 (двух) рабочих дней.
 Максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов - не более 15 (пятнадцать) минут. 
Максимально допустимое время обслуживания услугополучателя - не более 15 (пятнадцать) минут.

4

Форма оказания оказания государственной услуги

Электронная (частично автоматизированная) Бумажная/проактивная

5

Результат оказания государственной услуги

Результат оказания государственной услуги:
 1) расписка о приеме документов (в произвольной форме);
 2) приказ о зачислении на индивидуальное бесплатное обучение на дому. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная, проактивная. На портале результат оказания государственной услуги направляется и хранится в "личном кабинете" услугополучателя в форме электронного документа.
 Результат оказания государственной услуги в проактивной форме направляется смс на абонентский номер услугополучателя о приеме документов

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам, в том числе в проактивной форме.

7

График работы

Услугодатель: с понедельника по субботу включительно, кроме выходных и праздничных дней, с 9.00 часов до 18.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, согласноТрудовому кодексуРеспублики Казахстан. Прием заявления и выдача результата осуществляется с 9.00 до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов. Предварительная запись и ускоренное обслуживание не предусмотрены. Портал/абонентское устройство сотовой связи зарегистрированного на www.egov.kz - куглосуточно, за исключением технических перерывов, связанных с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя, после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни в соответствии с трудовым законодательством Республики Казахстан истатьи 5Закона Республики Казахстан "О праздниках в Республике Казахстан" прием заявок и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем). Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
 1) интернет-ресурсе услугодателя;
 2) портале 
www.egov.kz.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

При обращении услугополучателя к услугодателю:
 1) заявление (в произвольной форме);
 2) заключение врачебно-консультационной комиссии с рекомендацией по обучению на дому. При обращении услугополучателя к услугодателю через портал:
 1) заявление (в произвольной форме);
 2) заключение врачебно-консультационной комиссии с рекомендацией по обучению на дому. Истребование от услугополучателей документов, которые могут быть получены из информационных систем, не допускается. Услугодатель получает согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, при оказании государственных услуг, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
 2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений, необходимых для оказания государственной услуги, требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;
 3) отсутствие согласия услугополучателя, предоставляемого в соответствии со
статьей 8Закона Республики Казахстан "О персональных данных и их защите", на доступ к персональным данным ограниченного доступа, которые требуются для оказания государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги посредством единого контакт-центра, а также в проактивной форме через абонентское устройство сотовой связи зарегистрированного на www.egov.kz по вопросам оказания государственных услуг. Контактные телефоны справочных служб услугодателя по вопросам оказания государственной услуги размещены на интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz в разделе "Государственные услуги". Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 8-800-080-7777, 1414. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777. Электронный запрос третьих лиц, при условии согласия лица, в отношении которого запрашиваются сведения, предоставленного из "личного кабинета" на портале, а также посредством зарегистрированного на портале абонентского номера сотовой связи субъекта путем передачи одноразового пароля или путем отправления короткого текстового сообщения в качестве ответа на уведомление портала.

Скачать


















в течение
 длительного времени не могут
 посещать организации
 начального, основного среднего,
 общего среднего образования"


Форма


(Фамилия, имя, отчество
 (при его наличии)
 либо наименование организации
 услугополучателя) ________________
 (адрес услугополучателя)

  __________________________________________________________
 
     [Наименование ГО]

     Уведомление об отказе

 Уважаемый: [ФИО школьника]

 Документы для зачисления в [Наименование организации образования], в [класс, язык обучения] НЕ ПРИНЯТЫ.

 Причина_________________________________________________________________________

 Для разъяснения просим обратиться в приемную комиссию [Наименование организации образования].

      Адрес ________________________


















Приложение 3 к Правилам
 оказания государственной услуги
 "Прием документов для организации
 индивидуального бесплатного обучения
 на дому детей, которые по
 состоянию здоровья в течение
 длительного времени не могут
 посещать организации
 начального, основного среднего,
 общего среднего образования"

   _____________________________________________
 
     [Наименование ГО]

   Уведомление о приеме документов и зачислении в
 
   [наименование организации образования]

 Уважаемый: [ФИО школьника]

 Документы в [Наименование организации образования] приняты. Вы зачислены в [класс, литера, язык обучения], согласно Приказу № [номер приказа] от [дата].

 Просим Вас подойти в [Наименование школы] ____________________

 Адрес _________________










Қазақстан Республикасы
 Білім және ғылым министрінің
 2020 жылғы 27 мамырдағы
 № 223 бұйрығына
 3-қосымша












"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет қағидасы 


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив