Олқылықтарды жою бойынша атқарылған іс-шаралар туралы
2021-2022 оқу жылында қашықтықтан оқытудан туындаған олқылықтарды жою бойынша атқарылған іс-шаралар туралы
Мақсаттары:
- Қашықтықтан оқытуда пайда болған пәндер бойынша білім алушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру.
- Баланың табысты жеке дамуы үшін жағдай жасау.
Білімінде олқылықтары бар оқушыға көмектесетін оңтайлы іс-шаралар жүйесі.
- Оқу іс-әрекетін жоспарлауға көмек (қайталауды жоспарлау және олқылықтарды жою үшін минимум жаттығуларды орындау, типтік қателерді талдау және жою үшін оқу қызметін алгоритмдеу және т.б)
- Оқу қызметі барысында қосымша нұсқаулық
- Оқу іс-әрекетін ынталандыру (көтермелеу, сәттілік жағдайларын құру, белсенді жұмысқа ынталандыру)
- Оқу іс-әрекетін бақылау (барлық үй тапсырмаларын, оқу іс-әрекеттерін тексеру)
- Өзара көмектің әр түрлі формалары
- Мұғалімнің оқушысымен қосымша іс-шаралар
Оқушылардың үлгермеуінің алдын алу шаралары.
1. Әр сабақтың тиімділігін кешенді түрде жоғарылату.
2. Оқуға деген танымдық қызығушылық пен жағымды мотивтерді қалыптастыру.
3. Оқушыға жеке көзқарас.
4. Арнайы үй тапсырма жүйесі.
5. Ата -аналармен жұмысты күшейту.
Ата -аналармен жұмыс
1. Ата -аналарды хабардар ету және ертіп жүру
2. Ата -аналарға жүйелі түрде іске асыру туралы нұсқау беру жеке жаттығу құралдары (күніне 5-10 минут)
3. Бала мен ата -ананың бірлескен практикалық әрекеті
4. Мектеп деңгейінде үлгерімі төмен балалардың ата -аналарына қолдау.
2021-2022 оқу жылында қашықтықтан оқытудан туындаған олқылықтарды жою бойынша атқарылған іс-шаралар анықтама
Темірбек Қожакеев атындағы №39 жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясында оқушылардың нақты білім деңгейін анықтау және білім алушылардың білімінде тез жоюды қажет ететін олқылықтарды анықтау мақсатында оқу материалының негізгі бөлімдері бойынша 2021 жылдың қыркүйек айының 7 мен 9-ы күндері аралығында 5-11 сынып оқушыларынан сыныма тест жұмыстары алынды. Бақылау жұмысының нәтижелеріне талдау мониторингтері жасалды.
Қашықтықтан оқытудан туындаған білім алушылардың артта қалу себептері анықталып, мектеп мамандарымен әңгімелесу арқылы: сынып мұғалімі, жекелеген ата-аналармен және нашар білімді көрсететін оқушылармен кездесуле ұйымдастырылды.
Ағымдағы тоқсан бойынша артта қалған білім алушылардың біліміндегі олқылықтарды жою үшін жеке жұмыс жоспары құрылды. Оқытудың практикалық бағыттылығы күшейтілді.
Сабақта өзіндік жұмыстарды ұйымдастыруда дифференциалды тәсілді қолдана отырып, артта қалған оқушыларға жеке тапсырмалар ұйымдастырылды.
Сыныптағы оқушылардың біліміндегі қиындықтардың міндетті тақырыптық есебі жүргізілді.
Сыныптан тыс жеке жұмыстың әр түрлі формалары қолданылды.