03
май
2018
Менің педагогикалық негізгі ұстанымдарым
Біз, ұстаздар қауымы, мамандығымыздың қасиетті де, құдіретті екендігімен мақтанамыз...
Теориялық - іздену кезеңі
2016 – 2017 оқу жылы
Мақсаты:
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың тілін дамыту жолдарын анықтауға материалдар жинақтау, жүйелеу
Міндеттері:
1. Шығармашылық тақырып бойынша материалдарды жинақтау, іріктеу, жүйелеу, тізбелеу;
2. Ғалымдармен және үздік педагогтармен кездесу, ақыл – кеңес алу;
3. Шығармашылық тақырып бойынша картотека түзу.
Теориялық-іздену кезеңіндегі шығармашылық –ізденіс жұмыстары:
«1-4 сыныпқа ана тілінен тест жинағы»
2. «Суретті әліппе» таңдау пәнінен әдістемелік нұсқауы
3. Электронды оқулық
Мақсаты:
Оқушылардың топтық жұмыста сын тұрғысынан ойланып, сабақтарды инновациялық бағытта ұйымдастыру, оқушылар-дың шығармашылық әлеуетін дамыту арқылы үздік нәтижелерге қол жеткізу.
2011-2012 оқу жылында Ақтөбе қаласында өткен Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті «Үздіксіз білім беру моделі арқылы мұғалім құзыреттілігін қалыптастырудағы «Сатылай кешенді талдау» технологиясының рөлі» атты республикалық форумға қатысып, І І дәрежелі дипломмен марапатталдым.
2011-2012 оқу жылында Жамбыл облысы бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру үшінші базалық деңгей бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курысының барысында тыңдаушылардың «Оқу үрдісінің тиімді ұйымдастырылу» тақырыбында ұйымдастырылған семинар-практикумда іс-тәжірибеммен бөлісіп, алғыс хатпен марапатталдым.
Теориялық - іздену кезеңі
2016 – 2017 оқу жылы
Мақсаты:
Топтық жұмыс арқылы оқушылардың тілін дамыту жолдарын анықтауға материалдар жинақтау, жүйелеу
Міндеттері:
1. Шығармашылық тақырып бойынша материалдарды жинақтау, іріктеу, жүйелеу, тізбелеу;
2. Ғалымдармен және үздік педагогтармен кездесу, ақыл – кеңес алу;
3. Шығармашылық тақырып бойынша картотека түзу.
Теориялық - іздену кезеңінің іс – жоспары
Теориялық - іздену кезеңінің қорытындысы
Теориялық-іздену кезеңіндегі шығармашылық –ізденіс жұмыстары:
«1-4 сыныпқа ана тілінен тест жинағы»
2. «Суретті әліппе» таңдау пәнінен әдістемелік нұсқауы
3. Электронды оқулық
Байқау және бақылау кезеңі
2017 – 2018 оқу жылдары
Мақсаты:
Оқушылардың топтық жұмыста сын тұрғысынан ойланып, сабақтарды инновациялық бағытта ұйымдастыру, оқушылар-дың шығармашылық әлеуетін дамыту арқылы үздік нәтижелерге қол жеткізу.
Байқау және бақылау кезеңінің іс- жоспары
Ұстаз еңбегінің нәтижесі оның оқушыларының жетістіктерімен өлшенеді
оқу жылында «Сиқырлы кітап»
шығармашылық фестиваліне 3 оқушы қатысып,
диплом және арнайы сыйлықтармен марапатталды
шығармашылық фестиваліне 3 оқушы қатысып,
диплом және арнайы сыйлықтармен марапатталды
Шығармашылық жұмысымның аналитикалық есебі
2011-2012 оқу жылында Ақтөбе қаласында өткен Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті «Үздіксіз білім беру моделі арқылы мұғалім құзыреттілігін қалыптастырудағы «Сатылай кешенді талдау» технологиясының рөлі» атты республикалық форумға қатысып, І І дәрежелі дипломмен марапатталдым.
2011-2012 оқу жылында Жамбыл облысы бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру үшінші базалық деңгей бағдарламасы бойынша біліктілікті арттыру курысының барысында тыңдаушылардың «Оқу үрдісінің тиімді ұйымдастырылу» тақырыбында ұйымдастырылған семинар-практикумда іс-тәжірибеммен бөлісіп, алғыс хатпен марапатталдым.