09
ноябрь
2018
№39 Т.Қожакеев атындағы жалпы білім беретін мектеп-гимназиясының жас мамандарымен жүргізілген тренингке
1.11.2018жыл №39 Темірбек Қожакеев атындағы жалпы білім беретін мектеп-гимназиясының психологтары жас мамандармен тренинг және сауалнама жүргізілді.
Мақсаты:
1.Мұғалімнің әртүрлі жағдайда педагогикалық шеберлікті дұрыс пайдалана білуін дамыту.
2.Мұғалімнің кәсіптік деңгейін байқау және дамыту.
3.Мұғалімнің педагогикалық ерекшеліктерін және эмоциялық жағдайларын дұрыс пайдалана білуіне жаттықтыру.
Қатысқан мұғалімдер: 15
Барысы:
І. Сәлемдесу.Ұстаздар ортаға шығып, дөңгеленіп тұрады. Қолымызға ойыншықты алып, ортаға шығамыз. Кез келген қатысушының біреуіне ойыншықты лақтырып қалып, бір әріпті айтады. Ойыншықты қағып алған ойыншы сол әріптен басталатын бір қасиетті айтады. Мысалы: Жүргізуші: «Ә» әрпін айтып «Әдемі» деген сөздерді айтады. Ары қарай қатысушылар жалғастырды.
ІІ. Ал сіз суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?
Cуретке қарап, ойланбастан ненің бейнесін байқағаныңызды айтыңыз. Соған байланысты сіздің мінезіңізді анықтауға болады. Көрген суретіңізге сәйкес сипаттаманы оқып, өзіңіз жайлы жаңа сырлар ашыңыз.
Сонымен бұл суреттен сіз мына бейнелерді байқай аласыз:
Ай
Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асықпай, мәселенің мән-жайын түсініп алып, шешім жасауға үйреніңіз.
Ақ түсті келбет
Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақсы дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті шаруаларға креативті қарап, әр күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. Есесіне шаршататын бірсарынды жұмыстан қашасыз.
Қара түсті келбет
Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен қара түсті бетті байқаған болсаңыз, өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. Сіз басқаларға қарағанда ұсақ-түйектердің барлығын байқайсыз. Шығармашылыққа жақын, рухани құндылықтарды бірінші орынға қоятын жансыз.
ІІІ. Зейінді зерттеп зерделе
«МЮНСТЕРБЕРГ» ӘДІСТЕМЕСІ
Бұләдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады.
Жағымды әуен жәй дауыспен ойналып тұрады. Алдарына бланк таратылып беріледі, оның сыртына аты – жөндерін жазып, толтырады.
Нұсқау:
Көптегенәріптердің арасында тұтан сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.
Жұмысуақыты - 2 минут. Табылып астын сызған сөздердің саны мен байқалмай қалған сөздер саны, қатеге байланысты бағаланады. Қатысушылар 15 сөз тауып оқып шықты.
Аашпгоппартаивнртерезевнаапташыопккарталыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалдақинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадиректорвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершввр…….
ІV. «Жасырын хат, ойлан тап!»
Қатысушылар 2 топқа бөлінеді. Ерте-ерте-ертеде... әлі адамдар әріп танымаған уақыттада , олар бір-біріне хат жазған екен. Бірақ, хатты сөзбен емес, суретпен жазған екен. Бүгін біз сол кездегідей бір-бірімізге деген тілекті сурет арқылы салсақ. Жас мамандар тілектерін ватманға сурет арқылы салады.
Нәтижесі: Ұстаздар бір-бірімен амандасып, әдемі тілік тілеп көңілдерінің көтеріліп қалғанын айтты.Суретке қарап ненің бейнеленгенін жарыса айтып. Соңында өздері жайлы жаңа қырларын білді.Мюнстерберг әдістемесі бойынша, ұстаздар 15-13 сөз тауып, оқып шықты. Соңында сурет арқылы бір-біріне тілек айтты.
Ұсыныс: Жас мамандармен үнемі тренингтер және әңгіме жүргізілсін.
Мақсаты:
1.Мұғалімнің әртүрлі жағдайда педагогикалық шеберлікті дұрыс пайдалана білуін дамыту.
2.Мұғалімнің кәсіптік деңгейін байқау және дамыту.
3.Мұғалімнің педагогикалық ерекшеліктерін және эмоциялық жағдайларын дұрыс пайдалана білуіне жаттықтыру.
Қатысқан мұғалімдер: 15
Барысы:
І. Сәлемдесу.Ұстаздар ортаға шығып, дөңгеленіп тұрады. Қолымызға ойыншықты алып, ортаға шығамыз. Кез келген қатысушының біреуіне ойыншықты лақтырып қалып, бір әріпті айтады. Ойыншықты қағып алған ойыншы сол әріптен басталатын бір қасиетті айтады. Мысалы: Жүргізуші: «Ә» әрпін айтып «Әдемі» деген сөздерді айтады. Ары қарай қатысушылар жалғастырды.
ІІ. Ал сіз суреттен ненің бейнесін байқадыңыз?
Cуретке қарап, ойланбастан ненің бейнесін байқағаныңызды айтыңыз. Соған байланысты сіздің мінезіңізді анықтауға болады. Көрген суретіңізге сәйкес сипаттаманы оқып, өзіңіз жайлы жаңа сырлар ашыңыз.
Сонымен бұл суреттен сіз мына бейнелерді байқай аласыз:
Ай
Суреттен бірден жаңа туылған айдың бейнесін байқағандарды аса мұқият деп айтуға болмайды. Сіз қызуқандысыз, ойыңызды бірден айта саласыз. Кез-келген мәселенің көзге түсіп тұрған жақтарын байқап, әрі қарай зерттемегенді жөн санайсыз. Бұл сіздің ылғи асығыс болуыңызға байланысты. Болашақта асықпай, мәселенің мән-жайын түсініп алып, шешім жасауға үйреніңіз.
Ақ түсті келбет
Ай емес, адамның ақ түсті бетін байқаған кісінің қиялы жақсы дамыған. Сіз күнделікті үйреншікті шаруаларға креативті қарап, әр күніңізді түрліше өткізуге тырысасыз. Есесіне шаршататын бірсарынды жұмыстан қашасыз.
Қара түсті келбет
Бұл суреттен қара түсті бетті байқай алатындар аз. Егер сіз бірден суреттен қара түсті бетті байқаған болсаңыз, өзіңізді ерекше тұлға деп санай беріңіз. Сіз басқаларға қарағанда ұсақ-түйектердің барлығын байқайсыз. Шығармашылыққа жақын, рухани құндылықтарды бірінші орынға қоятын жансыз.
ІІІ. Зейінді зерттеп зерделе
«МЮНСТЕРБЕРГ» ӘДІСТЕМЕСІ
Бұләдістеме зейіннің таңдамалылығын анықтауға бағытталады.
Жағымды әуен жәй дауыспен ойналып тұрады. Алдарына бланк таратылып беріледі, оның сыртына аты – жөндерін жазып, толтырады.
Нұсқау:
Көптегенәріптердің арасында тұтан сөздер бар. Сіздің міндетіңіз: тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.
Жұмысуақыты - 2 минут. Табылып астын сызған сөздердің саны мен байқалмай қалған сөздер саны, қатеге байланысты бағаланады. Қатысушылар 15 сөз тауып оқып шықты.
Аашпгоппартаивнртерезевнаапташыопккарталыгксағатлыгсабақоыгборпыаукесікрвнбасбалдақинакпотақтагыеоқушыоанмұғалімрыгадиректорвпыкуқызметкерапецуранлвгкдәптершввр…….
ІV. «Жасырын хат, ойлан тап!»
Қатысушылар 2 топқа бөлінеді. Ерте-ерте-ертеде... әлі адамдар әріп танымаған уақыттада , олар бір-біріне хат жазған екен. Бірақ, хатты сөзбен емес, суретпен жазған екен. Бүгін біз сол кездегідей бір-бірімізге деген тілекті сурет арқылы салсақ. Жас мамандар тілектерін ватманға сурет арқылы салады.
Нәтижесі: Ұстаздар бір-бірімен амандасып, әдемі тілік тілеп көңілдерінің көтеріліп қалғанын айтты.Суретке қарап ненің бейнеленгенін жарыса айтып. Соңында өздері жайлы жаңа қырларын білді.Мюнстерберг әдістемесі бойынша, ұстаздар 15-13 сөз тауып, оқып шықты. Соңында сурет арқылы бір-біріне тілек айтты.
Ұсыныс: Жас мамандармен үнемі тренингтер және әңгіме жүргізілсін.