20
апрель
2018
10-11 сынып оқушыларымен «Өмірім, менің таңдауым» тақырыбында жүргізілген тренингінің нәтижесіне
2017 оқу жылының қараша айының 14-16 аралығында мектеп психологтары: Асубаева Г.А. мен Дарменова Б.Р. «Өмірім, менің таңдауым» тақырыбында 10-11 сынып оқушыларымен тренинг жаттығулары жүргізілді.
Мақсаты: «Өмір», «бақыт» ұғымдарына тереңірек үңілуге ықпал жасау;Өзінде бар құндылықтарды бағалай білуге үйрету;Бақытқа қол жеткізе алатынына сенім туғызу;Өмірге құштарлықтарын арттыру;
Тренингтің ережесі:
1. Бір-бірімізді тыңдаймыз;
2. Жақсы қарым –қатынаста болу;
3. Уақытты үнемдейміз;
4. Белсенділік көрсетеміз;
5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз;
6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.Бір бірімізді тыңдаймыз, белсенділік танытамыз.
Қатысқан: 10-11 сынып оқушылары
10-11 сынып оқушыларына өмірге құштарлықтарын арттыру жан – жағымызға мұқият қарасақ, айналамызда күйбең тіршілік жүріп жатыр. Адамдар еңбек етуде, жұмысқа бара жатады, жұмыстан қайтып жатады. Демалады, қонаққа барады, алға қойған мақсаттарына жетіп, басқа бір мақсаттар қойып жатады. Кейбіреулер болса қайғы - мұңды бастарынан өткеріп жатады. Ал, кейбіреулер не үшін өмір сүріп жүргендерін білмейді, бұлардың барін бір сөзбен айтатын болсақ өмір деген ойға тоқталамыс. Бүгінгі сендермен өткізгелі тұрған тренингіміз «Өмір сен маған қымбатсын» деп аталады.
Жаттығу: «Танысу» Оқушылар бір-бірімен жақынан танысып, сон өзінің атымен аталатын 2 касиетін айту керек. Мысалы Сандуғаш, Сабырлы сынбатты.Сұрақтар:Ал сіз неше адамның есмін және қасиетін естеріңізге сақтап қалдыңдар?Қайсы оқушы өз ойларын сенімен білдірді? Оқушыларға сұрақтар қойылды.
1. Өмір дегеніміз не, қалай түсінесің?
2.Өмір сүру жақсы ма, әлде жаман ба?
3. Сен бақыттысың ба?
4. Сені не қобалжытады, сондай кездерің болды ма?
5. Өз-өзіне қол жұмсау ерлік пе, әлде әлсіздік пе?
6. Егер саған біреу дауыс көтеріп ұрысса, сен не істейсің?
7. Сенің мінезіңнің жаман, жақсы жақтары қандай?
8. Келешекте сен өз өміріңді қалай құрар едің?
9. «Өз өмірің, өз әлемің-өз қолыңда дегенді қалай түсінесің?»
Нәтижесінде: оқушылар «Шам шырақ» жаттығу арқылы бір-біріне ыстық тілектерін білдірді. Біз барлық адамға ойымызды ашық айта аламыз ба? қолдарыңды көтеріңдер, кімде сенімді дос бар?Қағазды жыртпай, өздеріне естелікке қалдырады, оқушылар өздерінің көңіл күйлерінің көтерілгендігі туралы айтып өмірдің қымбат екенін түсініп сұраныстары қанағаттандырылып, өмірге деген көзқарастары өзгеріп, психологиялық кеңестер берілді.Кеңес беру барысында: өмір сырын түсіндіру, өмір сүру жолдары туралы ұғым беру; өмірден өзіндік орнын, өмірлік бағдарын айқындай алуға баулу.Өзіндік ойлау, пайымдай алу, шешім қабылдай білуге тәрбиелеуге баулу, өмір туралы дұрыс ұғым қалыптасуы қамтылды.
Ұсыныс: сынып жетекшілеріне «Өмір құндылығы» тақырыбында сынып сағаттары және іс – шаралар көбірек өткізілу ұсынылды.
Мақсаты: «Өмір», «бақыт» ұғымдарына тереңірек үңілуге ықпал жасау;Өзінде бар құндылықтарды бағалай білуге үйрету;Бақытқа қол жеткізе алатынына сенім туғызу;Өмірге құштарлықтарын арттыру;
Тренингтің ережесі:
1. Бір-бірімізді тыңдаймыз;
2. Жақсы қарым –қатынаста болу;
3. Уақытты үнемдейміз;
4. Белсенділік көрсетеміз;
5. Маңызды нәрселерді ғана айтамыз;
6. Өз ойымды ашық айта білуге үйрену.Бір бірімізді тыңдаймыз, белсенділік танытамыз.
Қатысқан: 10-11 сынып оқушылары
10-11 сынып оқушыларына өмірге құштарлықтарын арттыру жан – жағымызға мұқият қарасақ, айналамызда күйбең тіршілік жүріп жатыр. Адамдар еңбек етуде, жұмысқа бара жатады, жұмыстан қайтып жатады. Демалады, қонаққа барады, алға қойған мақсаттарына жетіп, басқа бір мақсаттар қойып жатады. Кейбіреулер болса қайғы - мұңды бастарынан өткеріп жатады. Ал, кейбіреулер не үшін өмір сүріп жүргендерін білмейді, бұлардың барін бір сөзбен айтатын болсақ өмір деген ойға тоқталамыс. Бүгінгі сендермен өткізгелі тұрған тренингіміз «Өмір сен маған қымбатсын» деп аталады.
Жаттығу: «Танысу» Оқушылар бір-бірімен жақынан танысып, сон өзінің атымен аталатын 2 касиетін айту керек. Мысалы Сандуғаш, Сабырлы сынбатты.Сұрақтар:Ал сіз неше адамның есмін және қасиетін естеріңізге сақтап қалдыңдар?Қайсы оқушы өз ойларын сенімен білдірді? Оқушыларға сұрақтар қойылды.
1. Өмір дегеніміз не, қалай түсінесің?
2.Өмір сүру жақсы ма, әлде жаман ба?
3. Сен бақыттысың ба?
4. Сені не қобалжытады, сондай кездерің болды ма?
5. Өз-өзіне қол жұмсау ерлік пе, әлде әлсіздік пе?
6. Егер саған біреу дауыс көтеріп ұрысса, сен не істейсің?
7. Сенің мінезіңнің жаман, жақсы жақтары қандай?
8. Келешекте сен өз өміріңді қалай құрар едің?
9. «Өз өмірің, өз әлемің-өз қолыңда дегенді қалай түсінесің?»
Нәтижесінде: оқушылар «Шам шырақ» жаттығу арқылы бір-біріне ыстық тілектерін білдірді. Біз барлық адамға ойымызды ашық айта аламыз ба? қолдарыңды көтеріңдер, кімде сенімді дос бар?Қағазды жыртпай, өздеріне естелікке қалдырады, оқушылар өздерінің көңіл күйлерінің көтерілгендігі туралы айтып өмірдің қымбат екенін түсініп сұраныстары қанағаттандырылып, өмірге деген көзқарастары өзгеріп, психологиялық кеңестер берілді.Кеңес беру барысында: өмір сырын түсіндіру, өмір сүру жолдары туралы ұғым беру; өмірден өзіндік орнын, өмірлік бағдарын айқындай алуға баулу.Өзіндік ойлау, пайымдай алу, шешім қабылдай білуге тәрбиелеуге баулу, өмір туралы дұрыс ұғым қалыптасуы қамтылды.
Ұсыныс: сынып жетекшілеріне «Өмір құндылығы» тақырыбында сынып сағаттары және іс – шаралар көбірек өткізілу ұсынылды.